Werkwijze
Vanaf het eerste contact dragen wij zorg voor een heldere communicatie met een team van 10 werknemers. We beginnen altijd met een kennismakingsgesprek waarin wij de wensen van de klant inventariseren, waarna wij een offerte uitbrengen welke op maat wordt toegespitst op vraagstukken van de klant. Onze filosofie is erop gebaseerd om een langdurige relatie met de klanten aan te gaan en een open communicatie na te streven.
Wij proberen onze klanten een zo compleet mogelijk pakket van diensten aan te bieden tegen een marktcomfort tarief. Dit biedt als voordeel dat u al uw financiële, administratieve en fiscale vraagstukken bij ons kunt onderbrengen.
Iedere klant heeft een vaste relatiebeheerder, welke het aanspreekpunt is en tevens eindverantwoordelijk voor de geboden vraagstukken. In overleg zorgt de relatiebeheerder met zijn team ervoor dat alle vraagstukken op tijd zullen worden opgeleverd in goed overleg met de klant. Door zeer korte lijnen kunnen wij een open en directe relatie opbouwen met onze klanten.
Ons vakgebied van financiële en fiscale dienstverlening is door veranderingen in wet- en regelgeving constant van veranderingen onderhevig. Wij hechten er dan ook waarde aan om veel tijd te steken in scholing van de medewerkers. Door regelmatige (bij)scholing, welke een vereiste is voor het uitvoeren van de vraagstukken, kunnen wij onze werkzaamheden binnen ons werkgebied uit voeren.